Mimmi Kindstrand

.

Kategori: Allmänt

Vill öppna detta tråkiga inlägg med att jag är så trött på dessa människor som verkligen sjunker som sjunksanden och dessutom tar en med sig ner till det tråkiga och negativa. Framför allt när det är en som jag håller kärt.
DU som egentligen ska vara min stora förebild, den jag ser upp till.
DU mår dålig och jag försöker hjälpa till, men inte fan låter du mig göra det.
När du visade ärret på din handled, tror du inte att du skadade mig helt psykiskt?

Visst, okej om du vill vara negativ och drunka i ditt tråkiga liv men fattar du inte att du skadar alla runt omkring dig?
Du skapar din egna skit så kom inte och gråt hos mig.
Glöm inte att jag fanns där för dig, men det var DU som inte tog chansen - sket it helt fullständigt!
Vad du än väljer att göra med ditt liv så stöttar och älskar jag dig, men välj klokt säger jag bara.

Så, var tvungen att få ut det på något vis..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: