Mimmi Kindstrand

B-I-B-E-L

Kategori: Allmänt



Åhåhåh, mitt gamla gula fula rum ♥ DESSUTOM så skulle jag ut till stranden denna dag.. Minnen!

Bloggade aldrig igår tack vare att jag inte var i närheten av en data eller liknande. Anyway, fredagen spenderades ju med Lollo ♥ Vi hade askul tills jag började må dåligt och fick smärtor i både buken och i bröstet.. Då kan man istället säga att lördag var en bättre dag!
Började med att jobba 11.30-15.30. Åkte dirrmode hem till Lolls där vi skulle göra vår (+ Pills) berömda kycklinggryta med 11 olika kryddor! Vart skitgott och familjen verkade tycka om den också. Efteråt började vi festfixa oss. Körde på lite halvvågigt/lockigt hår. Vart faktiskt nöjd för en gångs skull! Hade även min kavaj.
Anyways, vi drog hem till Steve i valla där allt hölls!
Mötte upp allt roligt folk osv. bl.a Johanni, kusin Sara. Sjukt många utav jobbetfolket kom. Vi körde öllekar, dansade, pratade deeptalk, shufflade, skrattade, åt glass & pizza mitt i natten, gav ut någon annans cigg till roliga människor, lackade till på särmänniskor. Summan av kardemumman (?) så var kvällen en otroligt bra avslutningskväll för min fina storebror som ska flytta till Norge om exakt en vecka och en dag..
Depp man blir.
Slutade med att jag och Lollo tog 02.25 bussen hem till henne. Bussen skulle egentligen gå typ 05 men den var seeeeeeeg så jag och Lollo passade på att ta lite foton med den absolut roliga busskuren. Knas. Dessutom vart vi bjudna på efterfest av två fula snubbar i 20-25 årsåldern. Ena var gift men skulle promt ha med oss? Världen är allt rolig.

NU, just idag, ska jag ta tag i BKFen och endast BKFen. Blir även att tvätta mellan 19-22 ikväll. Finally. Ska svulla och kolla på BB också. Wiiie.

Tack för denna bibel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: