Mimmi Kindstrand

Waaaaaaay back in time..

Kategori: Allmänt



Tottofjortis jag var på den här tiden :') och kolla va kort hår jag hade! -06/07.

Appropå fjortisar så har jag kollat runt på yt och det är fan inte sant hur bilden på tjejer har förändrats! Bajsrand var standard på fjortisar förr, men nu? Tycker att vi blitt mycket bättre på att dra ner på fjortis trenden. Wiiha, gogogo sverige! Äsch, fett onödigt babbel. Nu ska jag skriva lite på uppsatsen (redan skrivit ett halvt A4 på datan) sen sova. Blir en jävla skön sovmorgon imorgonbitti! Wiihaa. Rätt så awesome najsig dag imrn. Börar 10 då vi ska på nå museum i stan sen slutar vi. Yes sir!
G O D N A T T

ps. Jag måste också säga att jag vart grymt duktig. Vikt, rensat, tvättat alla mina kläder! ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: