Mimmi Kindstrand

You're my brother from the same freaking mother!

Kategori: Allmänt



Nu har min fina älskade storebror åkt till Norge. Jag kan seriöst inte förstå det, smälta det.. Men nu får jag bara acceptera läget och vara glad för hans skull!

Idag är det valborg och det ska såklart firas! Under dagen blir det att åka hem till Amourina där vi ska föra lite på min CinZano jag fick i present och grilla! När vi ändå är i Tyresö ska vi kolla alla stånden och så vidare. Nostalgi på HÖG nivå :') Blir också att titta på VH -brasan. På kvällen möter vi upp Leon and the boiis. Fekkar i Skogås. Och ikväll känner jag bara att jag ska festa sönder för Steves skull!

HA EN TREVLIG VALBORG ALLESAMMANS!

Kommentarer

  • ARG MÄNNISKA säger:

    glömderu bort mig eller?!?!?!??!!

    2012-04-30 | 15:19:11

Kommentera inlägget här: