Mimmi Kindstrand

2011

Kategori: Allmänt

Har du träffat några nya personer?
Ja absoluuut!

Har de påverkat dig positivt/negativt?
Mest goda minnen av det jag kan minnas :)


Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Haha, aaah

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Don't remember


Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
mhm, tyvärr

Det bästa du har gjort i år?

Lev tlivet och faktiskt fattat att jag kan säga ifrån vilket jag aldrig vågade förr.

Ditt största misstag?
Lägga så mycket tid på tråkigheter när jag ist kunnat ha kul!

Hur har du firat/firar jul i år?
Hos moster med mammas sida av släkten (2011 alltså? haha)

Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?

24e augusti tyvärr.. 2 dec & nyår såklart! Vad jag minns nu för tillfället iaf

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011?
Måste nog få hålla med Lollo om att "Fest hos Mange, Vart jag mig i världen vänder, Danza Kuduro" påminner om 2011 ;)

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Inte vara rädd. Våga.

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Brytt mig om skit

Vad är det pinsammaste du gjort i år?

Kommer inte på något specifikt men jag och min käre vän Lovisa kissade i en dusch (skvätte på fötterna, usch haha) och duschade sedan av allt och låtsades som om ingenting! Sköningar, men vad gör man om man inte hittar toan (a)


Blev du kär under 2011?
Inte ett dugg :)

Har du legat på sjukhus under 2011?

Legat och legat, men spenderat en jävla massa tid på sjukan tyvärr..

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Somsagt, vart inne på sjukan en hel del pga olika grejer

Hur många one night stands?
Mammas flicka ofc ;)

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hatar den dagen fortfarande, allt var bara bajs.

Vem fick dig att må bra?
Mina vänner solklart!

Har du förlorat någon vän i år?
Kan man säga..


Vem saknade du?

En vän, och min pappa ochg såklart Steve som flyttade.

Har du flyttat under 2011?
Hahah, komiskt men ja.. 30 dec :)

Vad ska du göra nu på jullovet?
Leva livet!

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Vet inte faktiskt, lite till och från.


Vad ser du fram emot 2012?
Att få supa till på min 18 årsdag!! Och sommaren, utlandsresa med Pill & Loll, kanske London med Amourina?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: