Mimmi Kindstrand

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

Kategori: Allmänt



Goderkväller!

Har som sgat bara vart hemma idag, bortsett från då jag jobbade 16-20. Fuck vad tufft det var att jobba när man var sjuk! Fick typ psykbryt emellanåt. Som tur var stod jag i lobby! En kär liten vän hälsade på i kassan också, Viktor my friend :) Kul att se honom igen! (HAHA rimArne)
Som sällskap hem efter jobbet pratade jag med min andra käre vän, Amourina min barndomsvän! (Ah, jag älskar att rimma?..) Vi hade en del att prata om och efter 1 timme och 20 min vart vi avbrutna av min käre mor som tyckte jag lät för mycket här hemma.

Imorgon tänkte jag faktiskt vara hemma från praktiken, igen.. Men har mått pyton idag, rent ut sagt! Ville dock inte ta koncekvenserna att förlora pengarna som stod på spel, om jag gick till jobbet eller ej. Mina sjuka fick helt enkelt bara hänga med!

Nu ska jag sluta skriva här vava, ta något att äta och sätta på en rulle och somna till det!

PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: