Mimmi Kindstrand

Depressing..

Kategori: Allmänt

Är då inte detta deprimerande? Att bara sitta inne och kolla på film efter film efter film osv osv.. Suger hårt när man dessutom ser på fejjjjan att allt och alla är ute och har kul, men vad fan gör jag? Ligger hemma och är sjuk en fredagskväll. Toppen på moset, har förätit mig på godis så godis kan jag inte äta nå mer. Och då lilla körsbäret på toppen på moset, jag har ju sagt till mig själv att starta mitt nya liv "nyttiga livet" yeah you know the story.. har t.o.m. skrivit in det i kalendern! haha.. depressing! Som sagt, mitt liv är inte mer intressantare än vad man kan tro, om man någinsin trott nå annat..
Dessutom blåser det utav bara helvete ute, och jag är dörädd för blåsten.. töntig, I know but what to do what to do..



Jag säger bara FUCK LIFE RIGHT NOW :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: