Mimmi Kindstrand

En bra söndag!

Kategori: Allmänt

Var jätte mysigt när gästerna kom! Vi åt typ "brunch" och fikade. Gofika! Kaffe med grädde, mackor, mormors sockerkaka, grönsaker med dipp osv. Smaskens! När alla hade gått gjorde jag, Fredde och Sara pizza.



Fredde kryddar det sista.



Pizza med tomatsås, köttfärs, purjo, paprika, goda kryddor och såklart en massa ost! Redo för "svish in i ugnen"!



Damdadadaaam! Resultat.

Satt då jävligt fint med en så smarrig pizza slice i magen och en massa tjejsnack. Och med det sagt tog vi oss (jag och Sara) till solariumet. En 20-minutare var skööönt. Var som sagt fortfarande lite rädd för artikeln jag läste idag menmen, man lever endast en gång!

Nu ska jag sätta på lite BUS och sova med det och hoppas på att jag får en bomb-brun body imorgon! Haha, fick dock lite fräknar på köpet idag.. eller "lite".. ganska mycket! Men nu ska jag sluta shabbla!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: