Mimmi Kindstrand

GOTT NYTT ÅR KÅMPISARRRR

Kategori: Allmänt

Har haft ett jävligt grymt nyår! Började med att jag och Pillis åt middag sen åkte vi till Vallentunna, Kårsta. Festen var hos Persimon. Han och några till hade fan fixat och donat i en vecka nu och taggat till för denna awesomeaste fest! Rökmaskiner (som någon glömde stänga av så alla gick in i väggen hahahah! but still, asjobbigt) blinkblink-lampor, sjuttioelva högtalare och t.o.m byggt en egen jävla bar, vem gör något sådant på en vecka?! Grymt, ja det var det fan. Och såklart gick min nyårskyss till Lollisen.
Vid 3-tiden åkte jag, Pill, Lull hem till Anton som hade med sig Jerry. Antons jätte söta och snälla mamma hämtade upp oss. Var askallt när vi väl kom hem till Anton, haha men vi värmde oss med kroppsvärmen haha ;)
Idag åkte vi tillbaka dit festen hölls igår, städade lite och åkte hem till Pill. är nu här, degat i soffan sen klockan 18 typ. Skönt! Blir att bara titta på film och mysa hela kvällen.



Den romantiska middagen! Kött, potatiskrocketter och bea.

Nu ska jag hoppa på mina fina vänner för dom har somnat, hm :( aja, PEACEEEEE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: