Mimmi Kindstrand

Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet.

Kategori: Allmänt



Gymmade innan praktiken idag, skööönt att vara forever alone en morgon som denna! Dagen på praktiken var som vanligt i stort sett förutom att jag sista lektionen gjorde min sista uppg. - en egen aktivitet. Massage blidde det och det uppskattades utav mina söta små barn! Åkte dirr efter praktiken till gamla lägenheten och putsade fönster, damsugade osv osv. Usch.. men nu var det fan sista dagen i den torra saken. När jag kom hem gjorde jag tacos till familjen. Mumma! Ligger nu i soffan med Fredde och kollar på Wipeout. Nice bror. Haha.

Har precis planerat morgondagen. Blir att praktisera - like usuall, sen stan med Saga. Tänkte också klämma in ett gympass, antingen på morgonen eller efter praktiken men vet ej ifall jag hinner med bussen till stan då!

Nu ska jag forstätta titta på Wipeout sedan blir det plurr med hårinpackning, ansiktsmask, shave'a leggsen osv osv - mys!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: