Mimmi Kindstrand

Har precis knäppt upp BHn med en pust..

Kategori: Allmänt



Är så mätt, så mätt, så mätt..

Efter praktiken gymmade jag. Tog 20 min på löpbandet, 10 min på cykeln, 25 min armar och mage. Trots att det inte var megalänge så tog det för att vara första gången på länge! (förotom den där gången förra veckan, tog en snabbis dåjuuu) Kände mig lite dåsig efteråt, eller jag kunde snarare knappt prata för att jag blivit så hes!

Mötte iaf upp Chrisseboii så gick vi till c och mötte Linn. Lallade runt lite och tillsist kom Johan och vi käkade på nåt hamburgeställe. Sen blidde det va att shoppa, fick med mig 7 svarta par ankelsockor hem! Sen vart det mera lall, oich Chrisseboii lämnade oss. Tillslut, vid ca 18-tiden skulle jag, Linn & Johan fikaaaaa<3 Vaniljlatte och choklad cheesecake satt då fan inte fel i min mage!! Åh me löv. Tog 19:22 bussen hem.

Köpte btw 33cl jumust för endast 2kr st... måste vara lyckligaste i stan, en riktig turnisse som hittar så bra grejer!

Men nu ska jag ligga i.. ska vika tvätt och flytta mina kläder från en garderob till en annan för det var smartast så osv osv, ooorkar inte förklara men så är fallet iaf! Höres kanske senare folks!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: