Mimmi Kindstrand

HEJ IGEN!

Kategori: Allmänt

Har som sagt flyttat och grejer så har inte kunnat komma in på internetet (HAHA lät kul när man sa så högt) kan berätta vad som hänt i mitt liv senaste veckan, fnizz------->

Fredag; Domedagen, alltså dagen, med ett stort D... flyttade till min nuvarande bostad. Mycke pack, plick och sådant. Åkte även och shoppade med kusin Sara och lilleman.
Lördag; Vaknade upp i min säng, i det nya hemmet<3 Åkte till jobbet. Efter åkte jag till Pillilull mitt hjärtegull, åt mat och fixade inför fest som senare på kvällen skulle vankas i Kårsta - Vallentuna.
Söndag; Vaknade upp med mian tjejor, Lollo & Pill hos Anton, åkte sen hem.
Måndag; Fixade här hemma, packade upp i mitt rum, så det var helt klart! Pakcade även upp i köket, duktig :D Ringde Amourina, hon & hennes systeryster Milou kom över och sova hos mig. Vi hade jätte kul, drog till mitt jobb på kvällen och fikade. När vi kom hem satt vi oh pratade i tele med nåra randoms..? Made my day<3
Tisdag; Vinkade av Milou & Amourina, skulle till tyresö och sova i gamla lägenheten som vi har till den sista denna månad. Min lilli tös Amourina  somnade så var hemma hela dagen förutom då jag mötte upp lillebror som hade sovit hos en kompis. Bjöd han på skräpmat och handlade lite. Tog ett bubbelbad med hårinpackning osv, jättemys!
Onsdag; Åkte till Sophia, köpte B&J tog igen massa snack, kollade film. På kvällen bestämde vi oss för att väldgästa Olivia så vi åkte hem till henne, (Nynäs liksom..) kom dit vid 22... Men fan vad roligt det varrrrrrrr<3
Torsdag/idag; Vaknade upp hos Olivia, åkte dirr hem, vilade lite drog senare till jobbet. Kom hem vid halv nio-tiden.

Och nuuuuuuu, är det dags att sluta sitta vid denna makapär och börja baka. Jo för det är nämligen så att min  käre papi fyller år idag! Grattis världens bästa pappa!<3


Här är lite skitdåliga cambilder på nya lägenheten, enjoy;



Köket, lillebror posar ;)



Lite av bad/toa -rummet



Mina älskade 3 efterlängtade garderober<33333 + morgonrocken - my favorite!



En liten del av mitt rum, man ser min säng & fondvägg (skitkonstig med nå blommor på, fick inte välja själv..) och mitt skrivbord & fönster. Spegeln ska upp på en vägg snarast...

Hoppas bilderna dög för tillfället, puss på alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: