Mimmi Kindstrand

Hejhopp gummisnopp!

Kategori: Allmänt



Jag säger bara ååååh, vilket härligt jobbpass! Och som jag trodde, mina donkenfriends made my day - like usuall! Fick dock stå hotten i två timmar vilket betyder att jag stod ute i driven och frös & mös. Kom in och fick stå på pompan. När man står på pompan har man ansvar för heeeela området inom pommes dåra.. fritera, salta, packa i rätt förpackning när kompisarna ber om det.
När man doppat pommesarna och dom är klara står det "PULL" på en knapp under och det piper något groteskt.. varav Johanna frågar "Vad är dte som piper?" Nä men jag ska bara pulla!" svara jag, alltså trycka på "PULL" ..vi kunde inte sluta garva. Fan härlig brud det där asså!! Lång historia om pommes men ni gillar't!

Nej men nog om detta. Jag ska försöka ta mig igenom min buske till hår, alltså borsta sen duscha sen rensa garderoben som ska bytas. Åååh, jag skriver för mycket lall nu. Kanske var min latte som fick mig på sprallhumör? Aja, PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: