Mimmi Kindstrand

I'm so happy, I'm so glad that I met you.

Kategori: Allmänt



Jason Derulo - Fight For You
Har fastnat för denna låt något oerhöööört!

Men tjenaretjenare! Är så glaaaaaaaaaad att jag nästan spricker. Livet är på språng i rätt riktning kan jag säga! Tror att min praktik hjälper till en gnutta till detta leénde på mina läppar, fnizz. Haha, lite roligt idag.. tydligen så vart jag gift med en pojk! Och det var mycket snack om jag snusade eller ej. Det är nämligen så att jag har en ring på mina jeans som är formad som en snusdosa. HAHA tottisarrrrrrr
♥ Kommer sakna dom så grymt jävla mycket när jag slutar. Hm, var en pojk som sa "När slutar du här?" tänkte först att, vill han bli av med mig eller? "Om ca två och en halv vecka" "Åh, aha..." svarade han och kollade ledsamt ner i marken. Jag menar, halloj! Sötnos. Så slänger en annan tjej till "Han är kär i diggggg" haha, då vet jag. Hohoho.

Oj, långt inlägg om bara mina små älsklingar. Men iaf när jag kom hem så värmde jag en kopp varm O'boy med marshisar och grädde och gjorde fattiga riddare, tog undan tvätten, pratade lite med Fredde, ledsen grabb men nu är det bra.

Ska snart hoppa in i badrummet och kleta på BUS och sen bänka mig i soffan för att se Wipeout sen sova tidigt!

pussssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: