Mimmi Kindstrand

Inte bra, inte bra..

Kategori: Allmänt



Hellu babes!

Blir då inte att gymma ikväll, mår mycket sämre nu. Har legat i sängen sen jag kom hem.
Vill - inte - vara - hemma - imorgon!
Ska med lillebror till c för tydligen var det tillåtet att fläska varje dag! Men jag ska fan inte köpa nå onyttigt.. är dock sugen på vindruvor!

Lite roligt, eller roligt och roligt.. men mamma tittade mitt BMI och jag hade tydligen 20.4 och under 20 är man underviktig. Vilket betyder att jag ligger väääldigt nära gränsen. Kan dock erkänna att så tycker jag inte fallet är! Vill lixx gymma och komma i form, medan mitt BMI säger nå annat? Haha, wierd. Kanske är mina 170 cm som ställer till med detta i mitt BMI? Vet ej, bryr mig ej, slutpratat.

Nu ska jag gå, sen ikväll har jag och mamma planerat att vi ska bänka oss i våra nya soffor (om vi hinner få upp dom ikväll dvs!) och kolla på en typisk "mamma&mimmi-film"

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: