Mimmi Kindstrand

Jag mår som jag förtjänar....

Kategori: Allmänt



Och det kan jag säga med gott samvete att inte druckit en enda droppe alkohol! Men somsagt, jag mår som jag förtjänar och med det menar jag att min sjuka har förvärrats med min lättklädda stil igårkväll, allt skrikande osv osv. Men fyyyyfan vad kul det var! Jag vann på bowlingen, i mitt lag iaf. Det var jag, Samuel, Sebbe & Rasmus - bra jävla lag! Min käre bror spelade i laget brevid hihi. God tacobuffé var det också! Faaaast, kändes lite småtorrt att jag och Johanna satt där med våra jävla läskar medan alla andra drack goda breezer, smirnoff, öl osv osv.... morr.

Vid 21 var dte dags att dra sig därifrån. Alla, och då menar jag verkligen alla 40-45 pers från jobbet drog hem till Carro, där efterfesten hölls! Har nog aldrig i miutt liv skrattat så mycket som jag har gjort med mina donken friedns. Galna, det är ordet för dom! Tänk er att man har en grän, som man inte överskrider då det är "opassande". Tro mig, det är som en fis i rymden för dom!!

Här är min klädsel för igår btw;



Blått linne med små blommor på, instoppad i en midjekjol och svarta genomskinliga svarta strumpbyxor.
Bilden är typ tagen underifrån, såatteeeh.. Big mama it is!

Igår iaf, kom jag och min sovpartner hem vid 1:30 skulle jag tro? Haha, han var asgullig, snackade och mumlade lagom nyktert (ellerrrr?) med mami, tills han slocknade.

Följde med honom till bussen strax efter 9 idag. Aaaaaaaastrött! Ligger nu i sängen med en god Kaffe Latte
Jag och mami blir upphämtade av moster om ca 20 min. Ooooooh, fuck. Hade nästan glömt! Nu blir det rush.

BAJBAJ

Kommentarer

  • Lollis säger:

    SOVPARTNER?! woopwoop! nu tror jag vi har en del att ta igen :o

    2012-01-15 | 13:48:30
    Bloggadress: http://littlemissdancer.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hahahahahah!! ohjaaaaa ;)

    2012-01-15 | 17:25:13

Kommentera inlägget här: