Mimmi Kindstrand

Never make eye contact while eating a banana.

Kategori: Allmänt

Vet knappt vart jag ska börja.... Igår, ja jag börjar med igår. (Gör som Lollo gjorde på sin blogg, punkter)

  • Praktiserade. Spelade poker med boysen, sen blidde det pingis och lite bandy. Fan asduktiga vid den åldern. Jag blev riktigt impad! Sen var det kanske så att jag möjligtvis råkade nämna ordet "murra" och ni som känner mig vet vad jag menar. Var aspinsamt när ungarna  började skrika murra när dom förlorade på pingisen osv.. åh, dumma mig.
  • Efter praktiken gick jag och Freddan till c och mötte upp Pill, vi gick runt i affärer och tog en fika på Espresso House. Mumma vad gott!
  • Lollo kom dit när vi fikat klart och vi alla tog bussen hem till mig. Under den bussresan höll Pill på att spy minst sjuttioelva ggr..
  • Jag packade lite stuffs inför sleepen hos Pill och vi drog sen till solariumet i huset brevid mig.
  • Vart sedan upphämtade av Marie, Pills mami, och vi shoppade loss på Ica Maxi.
  • Kom hem till Pill och började göra tacos.
  • Åt tacos..
  • Kollade på Dear John och svullade ships och energidricka.
  • Somnade i en hög till filmen.
  • Vaknade.
  • Åt lite Alddin choklad.
  • Gick upp till stugan, satte på musik och feztade.
  • Snackade.
  • Somnade till Lollos godnatt saga------>
(Snodde från pillans blogg)

Lollo's godnatt saga vid tre inatt:

Det var en gång två björnar som gick över en väg, så kom det en häst och red över den ena björnen! Då säger den andra björnen "kom nu bajset"

*Mimmi och pillan tysta och tänker*

Lollo: asså fattar ni inte??? Hästen åt ju upp björnen och bajsade ut han!

 

Vaknade vid 9 idag för att då var det dags att åka till jobbet. Fick skjuts av Marie så vi stannade i butiken en snabbis och smakde på några karameller och Pill öppnade upp butiken.

Efter jobbet åkte jag till c och handlade en massa gottis. Chokladpudding, grädde, glass & maränger. Och när mamma kommer hem bhar hon köpt marshmellows och grädde för hon tänkte att vi skulle göra varm choklad med grädde och marshisar ikväll.

 

Så nu ska jag och Fredde göra mysis och dega framför någon film som rullar på TVn.

 

Pratar just nu med Lollisen, haha sötnos<3 och tidigare pratade jag med Micke. Haha, massa knas och missförstånd men nu jävlar ska vi träffas! Hihi :) eller en annan dag. Han är rolig. Ha. haaaa.

 

Nu ska jag sluta blogga för jag svamlar bara..

 

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: