Mimmi Kindstrand

NOSTALGI ♥

Kategori: Allmänt

Har rensat och rensat idag! Blir av att sälja ca 6 påsar och två kartonger med saker och lite därtill. Klirr i kassan! Mycket nostalgi när jag packade upp saker jag gjort i ettan och uppåt på lågstadiet.. 10 år sen! Allt bevarat så fint haha askul att läsa gamla knarriga texter i min "tankebok" Dessutom hittade jag mina första sockor, min första nalle, min snuttefilt jag inte gick någonstans utan! Åh.
Efter ett tag kurrade magen så då bestämde vi oss för att köpa hem pizza som vi satt och åt på golvet! Såg nog ganska kul ut när jag mami och moster satt där som tre grodor..

Nog om städning, jag sökte på nostalgi på google och gissa vad jag hittade? ooooom inteee, GB GLASS (i stora lass)



och bara för att Pillan inte kunde komma över ikväll, kunde vi inte äta BJ som planerat :( men såklart har jag en reservplan i glassväg! Har en glasslåda i frysen som jag tänkte dra en eller en annan kula ifrån så fort jag stängt ner datalocket!
Men iaf, planerna som planerades med Pill slänger vi inte bort i luften utan det tar vi itu med imorgon! Sista kvällen innan hon åker iväg :( Mimsen blir lite ledsen i ögat!

Nu ska jag inte sitta här och snyfta utan rulla mig några kulor och somna till en film, PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: