Mimmi Kindstrand

Tjenare pudding, står du här och dallrar?

Kategori: Allmänt



Gick jätte bra i gamla lgh'n. Kom hem för ca en timma sen. La mig i sängen dirr för jag är sååååååå trött!
För det första somnade jag vid 2 inatt och vaknade runt 9 vilket innebär ca 7 timmars sömn!??!?! Oj, det var ju inte såå lite.. meeeeen, vaknade mitt inatten av ett samtal. Då hade väl lilla Robin tagit en öl för mycket och ville vara social över tele. Jag sa lite snällt att vi kan höras en annan dag haha, vi la på och jag tittade på klockan och då var den 04:06, jag menar.. kom igen! Inte konstigt att jag var trött! Hihi.

Steve ringde precis. Pratade lite om jobbfesten igår......! Vi hann bestämma att vi ska träffas i veckan och göra... *trumvirvel* SMET<3 Asså såklart träffas och bara umgås, som förr, åh saknar lite faktiskt..

Nu ska jag gå to tha kitchen och kolla vad som erbjuds bakom skåpsluckorna!

PUSSIIII

Kommentarer


Kommentera inlägget här: