Mimmi Kindstrand

En sån där lång 'en

Kategori: Allmänt



Hellu sötkorvisar!

Imorse var det lite kans med allt typ? Pillan kom iaf home to my place vid 12-tiden och då ställde vi oss och gjorde fattiga riddare ♥ asgott! Drog sen på en radhusvisning och mötte upp Marie där. Mega bra place! Nära och bra så att säga ;) Gick sen till centrum för att införskaffa oss en yoghurt så vi kunde göra smoothie (bilden). La oss i sängen för att se Karate Kid, jag tyckte den var bra typ okej fast Smith jr var ju med så det var lite småawesome! Pillan, som vanligt, var en bra filmpartner H3H3. Hon åkte iaf hem sen och jag mötte upp lillebror som vart hos en polare. Vi gick och köpte lglass som lite söndagsmys sådär va.

Imorgon ska jag tillbaka till gamla lägenheten, rensa det sista.. och efter Pillans praktik skulle hon maybe (?) komma to my place. Vad står på schemat då isf?
Nr.1 Sola, Nr.2 Äta nya BJ smaken - Coconutly Fair (eller vad den nu hette..)

Kände att det var dags nu att börja på brännan då som sagt, sol imorgon med Pill och inatt sover jag med BUS som ska tvättas bort imorgon bitti. Förhoppningsvis blir jag en gnutta brunare med tiden då jag smöjt med BUS, solat, smörjt med BUS, solat och ah, you get it. Vill dock inte sola för mycket då det absolut är det sämsta man kan göra för sin kropp.. meeeeeen, en hjälp på traven då naturen inte hjälper min bränna på vintern.

Nr.2 som är typ högst på min "need to do"-list -> faktum är att jag behöver komma igång med gymmet! Eller nejnej.. det är inget faktum, utan det är ett måste! Imorgon är min sista "onytto-dag". Matchar då med att jag börjar praktiken på tisdag och ska sätta igång rejält! Nyttig, gymmad, sommarbrun = PRIO!
Jag kan klara det, bara jag vill.. och jag har viljan!
Just nu hör jag trumvirvlarna spruda i mina öron, ser redan målet jag siktar efter.. men som sagt mycket snack och lite verkstad. SatsarN^

Men nu tänkte jag lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: