Mimmi Kindstrand

Vänskap är som ett gummiband, om den ena släpper får den andra ta smällen.

Kategori: Allmänt

Är  d ö t r ö t t ! Så tänkte kortfatta mig.

Åkte till Tyresö igår. Solade, köpte BJ och sov hos Pills. Jätte mysig uppekväll med hela familjen.
Hade fått knappa 6 timmars sömn som jag släpade mig iväg till praktiken med, inte en bra idé för min del. 8-9 h sömn/natt = en bra dag för Mimmi!
Har haft fittjävla ont i magen idag sen igår lixx, dööö! Men gymmade lite idag för första gången på drygt en månad så hann glömma bort min onda mage för nån timma.

Är just nu sur, trött och grinig av olika själ.. Ska stänga ner datalocket för denna dag och umgås med min familj, dock så saknas Steve<3 och sjäkvfallet Pill, lämnade mig helt öde! Haha skojd, hon kommer snart tbx. Ååååååh, herre.. så trött att jag t.o.m skriver "tbx" fulaste som finns. Äsch nu skriver jag onödigt!

Blir att plurra ikv och äta god mat, eventuellt är hemma imrn med tanke på denna dag.. Ha det bra people!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: