Mimmi Kindstrand

Why are you trying so hard to fit in, when you were born to stand out?

Kategori: Allmänt



Men helloj! Bilden bevisar ju lite hur det är på min praktik! Känner mig så larvig och lekfull fnizz.

Var så kul när jag hörde några av ungarna i korridoren idag "Ehm, han tyckte du dansade bra på discot!!" "Nej det tyckte jag inte!....." medan tjejen stod och vart rödare och rödare om kinderna, då utbrister tjejens kompis "Hon vill ha chans på dig!" och den rodnande tjejen brister ut snabbt därefter "Näääääää, sluta.. det är inte sant!" lite senare hör jag när grabbarna snackade "Men så du tycker hon är sexig?"

Åh, är dom inte härliga dom små liven?

Nu iaf, är jag hemma vilket inte var planerat.. skulle egentligen gymma men så glömde jag kortet hemma och tappade suget dirr. Får se ifall jag möjligtvis tar mig till gymmet senare ikväll eller så. Förmodligen inte, min slapphet har övertaget lixx.. men iaf, smacka precis i mig en "dag och bert macka" med ett glas O'boy till, smarr!

Nu tänkte jag göra någon nytta här hemma och plugga inför mina två uppgifter som ska göras på praktiken.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: