Mimmi Kindstrand

Yes, I would catch you if you fell, of course. But the question is, would you do the same for me?

Kategori: Allmänt



Hej kåmpizarrr!

Hade nog i bakhuvudet att jag skulle börja detta inlägga med "Vilket jävla helvete jag har framför mig" eller "Vill döda denna praktik.." men tydligen vart jag motbevisad idag! Trivdes huuur bra som helst, känns megabra! Jobbar 8:15-14:30 och fredagar slutar jag runt 14:00 inte helt dumma tider, right?

Nu iaf, ligger jag i min käre säng och tänker på uppgifterna som ska planeras och utföras på praktiken.. Men det känns helt okej. Två, inte så svåra uppgifter som jag har ett hum om hur jag ska lägga upp dom.

Planerna som skulle bli till idag, krashade.. Men på någe vis ska jag träffa Pill och vi ska försöka få till en solning iaf ;) Men nu ska jag laga mig nå gott, PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: