Mimmi Kindstrand

You learn more in failure than you ever will in success.

Kategori: Allmänt

Tjenare mannar!

En snabb resummé ---> igår skulle jag träffa chicksen för att bara chilla hemma och typ ha spelkväll. Jag och Pill var hungriga och käkade då på Daisy's i VH där Lull mötte upp oss och sa att vi skulle på chillkrök. Sagt och gjort hamnade vi hos Simon. Till en början liknade dte ett chillkrök men fan sen blidde det fest! Dansade arslet av oss och sprang runt och hade oss. Träffade roligt folk osv. Tror att jag träffade en lesbisk eventuellt bisexuell tjej som var ehm.. väääldigt vänlig mot en så att säga. Nog om detta. Vid 3-tiden på natten ringde Chrisseboii och sa att vi skulle åka till Valla där det höll i en chill/efter-fest. Hela hans hockeylag var där i denna finfina lägenhet! Gash, 25 barre och sååå grymt fin lägenhet. Tog iaf 04.07-bussen hem till Lollo och somnade vid 5-tiden efter att vi tagit te och en jätte god chokladkaffetårta som Einar hade bakat.
Idag vaknade vi vid 11 lagom trötta. Åt frulle. Pillan gick och jag & Lull fixade oss. Drog till tåget/bussen vid 13-tiden. Jag tog då bussen hem till moster och kusinerna. Sara som fyllt 22 bast här om dagen firades med massa mums. Var kvar där till 20... assent! Men vi åkte då till Ica Maxi och storshoppade. Åkte hem och jag har nu bara degat. Äter vindruvor från maxi också, messar med gullebulle hoho.

Nu ska jag fixa mig för sängen sen sussa. NATT

Kommentarer

  • Lollo säger:

    hahahah gullig du är som skriver att pappa hade bakat hahah !

    2012-01-30 | 17:42:30
    Bloggadress: http://littlemissdancer.blogg.se/
  • mimzor säger:

    TYP VIKTIGASTE DETALJEN PÅ HELA KVÄLLEN?!?!? ;)

    2012-01-30 | 19:43:09

Kommentera inlägget här: