Mimmi Kindstrand

Damp.

Kategori: Allmänt



Har dampat med Lollo hela kvällen. Haha hon är en guldstjärna ggr 100! :') Kan tacka henne för en lyckad kväll. Haha! Nej men anyway, nu ör morgondagen planerad. Blir att möta upp Linn i VH för att köpa pommes och gå hem till Lollo (där bean finns måmsi) kommer också färga Lollos hår och bara ha så kuligt som vi alltid har! Sedan åker jag och Linn till Sorunda och taggar inför kvällen! Nu tänkte jag klä av mig (har fortfarande inte tagit av BHn som jag ville för 23 år sedan..) Ska BUSa innan jag lägger mig framför reprisen av dagens (eller snarare gårdagens, klockan är över tolv you know) avsnitt av BB sen sussa.
PUSS

Kommentarer

  • LOLLSEN säger:

    GULDIISSS! vilken snygg kompis jag har !?!?! vi kommer ha fett med kult imorn ;D;D PUSSIRUMPI <3

    2012-03-02 | 02:15:48
    Bloggadress: http://littlemissdancer.blogg.se/
  • MIMSISISEN säger:

    GOLDIIIE!

    vadå, pratar du om Bigitta nu? B och slutar på Itta? hihoohi

    JAAAAAA om vi kommer ;DDDD pussimussikurri <3

    2012-03-02 | 10:17:51

Kommentera inlägget här: