Mimmi Kindstrand

Godmorgon beautys!

Kategori: Allmänt



Hittade denna bild på en Marabou fansida på fb.. Ser iaf ut att bli strålande väder! Me LOVE!

Vilken härlig morgon! Somnade runt 2 inatt, hade assvårt att sova... och vaknade liksom strax efter 9 imorse..? Wazzzzzap lixx. Anyway! Har precis tvättat bort BUSen och tagit ett snabbt skönt bad. Shave'ade leggsen, hårinpackning osv. Fick även lite sällskap av min käre hundvalp Sally, nä min lilla sköldis<3  Skulle kunna tro att hon var en hundvalp.. Och lite wierd var det för man hör när Sally är ute och går men jag hörde inte henne och så slogs internet av, och för att det ska slås av behövs en lite klick på en knapp vi har i vardagsrummet. Sally vs. spöken? Det är den stora frågan det..... Nej men nu ska jag packa ihop lite things jag ska ha med mig när jag är ute och färdar! Och jag ska såklart smörja in mig med min hallondoftande krämmojja..?
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: