Mimmi Kindstrand

Godmorgon SÖNDAG!

Kategori: Allmänt



Kan börja detta inlägg med en tråkig nyhet... eller för mig iaf!
Snällt och fridfullt skulle jag köpa energidricka, tro som fan att jag blir stoppad av ****** i kassan... och för att inte glömma, det var 15 årsgräns! Tack, verkligen tack, för att du gjorde min dag ♥

Så löd min statusuppdatering på fejjan idag. Nu vet ni. Nog om detta.

Gårdagen! Mötte upp Mr. M och vi åkte runt lite med bilen och slutade med att vi åkte hem till honom. Blidde ingen promenad vid vattnet då det hunnit bli mörkt.. segMimmi. Fick skjuts hem av sötnosen. Hann vara hemma i ca 10 min för sedan var det bara svisch iväg till Lollo and her family! Fick smarra på Einars mumsiga äppelpaj och till det hade jag tagit med Marabou Frukt och Mandel som verkade vara populärt, hihi. Iaf, hann precis se vem som vann hela skiten i melodifetsivalen. Min älskling kom 3a, trots att jag och Stolle sammanlagt röstade 10 ggr..... Ulrik Munther Wille och Gurri kom vid 22 -snåret och vi (jag) färgade Lollos hår, assssssssnyggt! BlackBeauty ;) Efter det kollade vi på Pirates<3333 Vart dock jävligt skevt när vi alla skulle skeda(?) typ, haha! Slutade med att jag låg mellan Lollos ben, så det var ju bra. Vid 2 drog dom och jag & Lollo pratade tills vi somnade, vilket var vid 3 ca.
Idag åkte jag hem, och skulle då köpa energidricka.... åh. Fick tillslut med mig det iaf! Efter många om och men. Så nu har jag festat på energydrinks och en banan jag fick av Lollo.
Blir typ att käka en sallad på nån nyöppnad restaurang här i närheten med mami. Så det blir en mamma&dotter -dag och så ska jag försöka få in lite plugg där emellan!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: