Mimmi Kindstrand

Händelserik dag, må jag säga!

Kategori: Allmänt



Fick med mig denna snygging hem idag! Endast 50 kr, hii.

Började dagen med lite hederlig svenska lektion som gick ut på att skriva en hyllningsdikt till födelsedagsbarnet Patrik, grattis återigen! Efter det var det fortsättningen av historiaprovet, vilket kändes bra. Slutade efter det, alltså 10:40 ca. Inte helt fel! Åt lunch och sedan var det bara att traska iväg till c och där fick jag med mig en superfin klocka! Tog en sväng till skolan och chillade lite med Amourina & Stephanie. Gött med lite skratt. Åkte sedan hem till mig och tog en gofika! (inlägget nedan) Åkte sen till jobbet och hade det kul, som vanligt! Och nu är det så att min älskade jobbarkompis Johanna ska resa bort till varma Italien, så får inget torsdagssällskap nästa vecka, åhåhåhå. Anyway, efter jobbet blev det en snabbis dejt med Viktor my friend! Gick runt lite tills vi skildes åt. Spontant och roligt må jag säga!

Äschhhh, nu tänkte jag kolla BB, hörde att det gick vilt till igår?! Och Sipan åkte ut idag, tack och lov, det var på tiden!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: