Mimmi Kindstrand

Happy moment? Ah typ.

Kategori: Allmänt



Denna låten får mig på såå bra humör!

Pratar just nu med Wille och Lollooooooow. Askul! Är så glad för tillfället. Jag och Lollo taggar till som ett sat till Peace And Love! Vi har också fått med oss en till kompanjon.. Pill vet dock inte om detta än så ah, I tell you more laterrrrr. Är iaf såsåsåså taggad inför sommaren! Vill ha bruna ben och gå i fina sommarkläder, ha en slimmad kropp och gå sena  kvällspromenader osv. Denna sommar kommer ÄGA sönder!

Hm, nu tänkte jag ta av mig BHn för allas stora intresse.. och sedan kladda på lite BUS. Ååååh, längtar redan till mitt sköna bad imrgon! Fast.. jag tänkte linda in min hand, har så sjukt jävla ont och lillfingret ser helt dött ut haha! Och jag som tänkte ha mitt fina "hand" -smycke som jag fick av Amourina igår. (Armband sedan en kedja som går till en ring som sitter på långfingret, så gryms jävla sniggt och det har hon gjort, helt SJÄLV) Snyggt med en inlindad han och handsmycket imrn på fekken? Ah lagom typ.. Äsch, så kinkig får man inte vara!

Nu vart det ett ganska långt inlägg så avslutar här!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: