Mimmi Kindstrand

HELGEN

Kategori: Allmänt

Go' morgon alla goa och gla'a!

Helgen började trots allt i fredags så varför kör vi inte därifrån..?
Fredag; Som sagt var jag i stan och åt vääääääärldens bästa middag - 2 rätters kinamat. Strosade runt i stan tills vi bestämde oss för att sova hos Pill. Innan dess var jag tvungen att åka hem till mig för att fixa grejjs. Chillade här och Pill gjorde sin mästerligga glass med bär, mumma! Åkte sedan till Tony, där Marie var. När vi var påväg i bilen hem så fick Marie för sig att vi skulle till Vera's och plocka hem en varsin glass. Sagt och gjort så var vi där på 1 sec. En till sak hon också fick för sig var att alla vi barn (i bullerbyn, hiiii) skulle få en påse och plocka på oss så mycket godis vi ville.. asså fatta lyckan!<33333333 Åkte sedan hem, tjocka och gla'a och festade bara vi 5. Jag, Pill, Lolls, Marie & Amanda. En tooooo way good friday, kan jag lova er!

Lördag; Började med att jag och Lollo vaknade av vår personliga väckarklocka - Marie ;) KÄkade frulle och åkte mot Handen. Kollade på vårt framtida hus! Eller ah, Pills hus.. MI casa es su casa, right!? Hiiiiiiii SK. Nej men chilladr lite på Vera's tills jag sedan drog till jobbet. Efter jobbet vankades det grillning @Chrisseboii. Var sjukt jävla mysigt. Tack för att ni medverkade och gjorde en mysig lördag att minnas. Chrisse, Linn, Johan, Martin & Patrik.
På kvällen fick jag skjuts av snälla Martin hem till Micke. Kolla lite film där osv. Drog hem vid 1 på natten av olika anledningar.

Söndag; Min snygga mamis födelsedag! Ååååhåhå, grattis min sköna böna återigen! Så det blir av att mysfira henne med någon god middag eller så. Ska även försöka klämma in en snabbis med Viktor (tolka det rätt!). HAr också diska disken, all for my mommy! Ska städa och dona lite ozzåååå.

Lång helg resulterar långt inlägg ;)
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: