Mimmi Kindstrand

If you hurt me with the truth, don't comfort me with a lie.

Kategori: Allmänt



Hehehe, tjöckizz!

Åh vad denna dag har vart bra! Iof var skolan rätt tråk men det som kom efter vad då inte helt fel. Åkte nämligen in till stan för att möta upp Steve och Emelie. Så tullinulliga det där paret asså. Anyway, vi strosade runt - fikade på espresso house - åt donken - bowlade. Kan kort och gott säga att det var grymt! Nu är jag hemma och är helt slut. Slutkörd i kroppen skulle jag vilja säga! Har gymmat denna vecka sammanlagt 3 ggr, vilket är en gång per dag, varje dag, denna vecka. Good job! Ska också gymma imrn med Pills innan jobbet. Ska dock inte ta mage då för då kommer min mage snart sprängas......
Nu tänkte jag somna till reprisen av BB från igår.
Godnatt!
ps. exakt 1 månad kvar till jag är 18 år! ds.

Kommentarer

  • din tränar kåmpis säger:

    du körde magen iaf din buse.............

    2012-03-29 | 17:44:23
    Bloggadress: http://kranghed.blogg.se/
  • kåmpisen till tränarkåmpisen säger:

    hihi, min mages framtid står på spel. Playwoodskiva it is!

    2012-03-29 | 21:15:19

Kommentera inlägget här: