Mimmi Kindstrand

I'm back to stay bitcheeeees! ♥

Kategori: Allmänt

Hellu again!

Som sagt har jag haft lite probs och väljer att inte gå ut med detta. Men trots detta har jag haft lite roligheter för mig, levt livet under lovet? Yeah, right.. Iaf, här kommer mitt lov som text i repris! ---->

Fredag; var @pills place med nääästan hela BFgänget. Åt mat, gottis, spelade ölspel (vi drack dock läsk hehe) Åkte hem så jag var hemma vid tolv-slaget.
Lördag; Jobbade. Tillbringade kvällen hemma.
Söndag; Chillade till ca 14-15 sen åkte jag till stan och mötte upp Saga där. Fick med mig en snigg tröja från Hollister. Sov hos Saga den kvällen och vi kollade BB söndagsfinalen. Tagga till med 8724894789782 olika godsaker! MULTIVITAMINJUICE<33 blandannat.
Måndag; Drog till stan igen då Saga skulle köpa ett par byxor på Hollisten (typ min nya favvoaffär hehe) Satt som en jävla smäck! Käka donken sen tog vi oss hem till henne igen. Tagga för BB på kvällen igen då med BJ blandannat, såklart för att inte glömma multi.
Tisdag; Chillade till "eftermiddagen" om det nu var det. Mötte iaf upp Pill och Lull och åkte sen till Nacka forum där jag köpte ett par skor jag velat ha ett tag. Skönt att slippa gå med håliga skor när det faktiskt fortfarande är liiiiiiite lite slask på gatorna. Åkte iaf sedan till stan, droppade av Lull medan jag och Pill shoppade solbrillisor till henne, present till Marie (P's mor) Åkte sedan hem till Pill. Taggade för fest. Blidde ingen fest. Taggade för bio. Blidde ingen bio. Slutade med att vi checkade BB sen upp till stugan och somnade till TVn.
Onsdag; Steck-kollade på "Halv Åtta Hos Mig" veckans avsnitt, till frullen. Vid 14 tog vi bussen mot gullmars, så medan jag hoppade av i c för att byta buss mot Amourina åkte Pill vidare för hon skulle rida hästarrr. Som sagt, åkte till Amourina. Saknat den kvinnan galet! Det märks när man är på tu man hand, som i gamla tider.. Åh. Käka pizza, dansade till nåt konect? Köpte hem BJ, pratade, kollade BB, gjorde gott te osv osv. Listan kan göras lång! Sov också kvar där.
Torsdag/idag; Vaknade upp och städade/plockade undan från igår. Gjorde te till mig och Amourina och väckte henne till det. Slökollade lite på TV och gjorde sedan fattiga riddare med kanel, glass och chokladsås. Ogott? Nä. Var dock tvungen att ta 14-bussen hem för att jobbet kallade! Så sedan dess har jag stått på pompan. Åh min rygg dödar just nu, och alla leder i min änder känns som avhuggna. Lagom skönt.
Imorgon; Imorgon tänkte jag göra som så, att.. Jag tar mig ett "spa-bad" alltså rakar benen, hårinpackning, ansiktsmask, maybe tar lite BUDS ikväll innan jag lägger mig så jag får lite snygg bränna ;) eller? aja, ska iaf tagga iväg till Sorunda. Vad händer där då? Jo jag ska nämligen hem to Linns place och även där är Janica. Vi ska fixa oss och göra oss fina till festen som Tamina min fina vän ska hålla. Micketrivligt!
Övermorgon/lördag; Gå upp tidigt för att jobba. Efter ska jag, Steve och Pappa förmodligen på bio och bara umgås, kanske sover bort då också.
Överövermorgon/söndag; Eventuellt gå på BB söndagsfinalen med Amourina och några. Men får se hur det blir med den saken.


Så, där var det. Mitt lov i ett svep. På måndag väntar skolan med stort gap efter tråkighet och mycket slit från Mimmis sida. Åh, döda mig långsamt? Jag som inte ens har lämbnt in några uppgifter som skulle lämnas in veckan innan lovet. Denna terminen skulle ju vara a good one! Måste bättras. Något som även måste bättras är jag och min vän gymmet. Fläsket rullar på mina höfter när jag smäller i mig godsaker som om det vore min sista dag på jorden. Ojoj.
Aja, slut på detta inlägg.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: