Mimmi Kindstrand

Let's say 'Helloooo Saturday'

Kategori: Allmänt



Tjenaretjenare, inge vidare väder att hylla om jag själv får säga det! Men dagen började bra iaf då jag vaknade upp hos sötnosen Lollo och hennes mor bokad (äntligen) våra biljetter till PnL. YÄÄÄÄÄS! Började jobbet 11.30 som vanligt på lördagar. Vann +meny tävlingen också så gick hem utmattad men trots allt med ett leénde på läpparna och en glass i hand!
Denna lördagskväll kommer endast bestå utav mysmysmys med mig själv och ingen annan. Ska käka pommes, kött + bea, så har jag gott kaffe -både cappuccino och latte mumsis, godis och läsk. Ska ta ett sånt där "må-bra"-bad, ansiktsmask + hårinpackning och även försöka sola innan och BUSa efter. Nu ska jag bli brun fan!
Först innan jag gör någonting annat ska jag kolla BB.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: