Mimmi Kindstrand

Men tjatja!

Kategori: Allmänt

Började dagen med lite fitta och kuk -snack. Tro det eller ej men RFSU valde själva att använda dom orden. Fick lära oss hur vi trädde på en kondom på en snorris. Tack, då vet vi.. Aja, efter 1,5 h var det rast - KAFFEEEE<3 Efter rasten var det dags för Manne, som han hette, att tala ut! Om allt möjligt som handlade om sex. Åh herre, han gjorde fan min dag! På lunchrasten hände det en märklig liten sak...! Skulle kissa men glömde låsa dörren, i stora skolan dessutom så veeeeeem som helst kunde komma (y) En brud kom då såklart in. "Men gud!" skriker jag till och hon med hakan i golvet smäller igen dörren. Det roliga är att både Linn och Pill, som jag var med, drog därifrån -.- KUL!
Anyway.. Sen gjorde vi nån "räcka-upp-handen" -övning. Slutade efter 13. Var kvar och chillade i skolan. Sen vankades det jobb!

Nu ska jag ner och öppna porten till min älskade storebror som ska vara mitt nattsällskap!

PUSS

Kommentarer

  • din toavakt säger:

    HAHAHHAH! toa-incidenten <3333333

    2012-03-16 | 00:02:43
    Bloggadress: http://kranghed.blogg.se/
  • den utsatta.. säger:

    toa-incidenten in my ass :/ <////////3

    2012-03-16 | 07:55:04

Kommentera inlägget här: