Mimmi Kindstrand

Never waste an opportunity to tell someone that you love them.

Kategori: Allmänt

Bildbomb från en härlig måndag!







Började alltså med en gofika på donken med jordgubbar och vindruvor + kaffelatte! med massaaaaaaaa socker<3





Snygga as usuall!





Blev detta den nya kepan mimsen köpte?



Tur för mig att jag har en sådan snygg vän, visst?

Det var alltså dagen i bilder!
Först började dagen superprima! Var astaggad och jätte glad, tills jag fick ett samtal som förändrade allt.. vart så grymt nedstämd osv men efter skolan gladade mina fina vänner Lollo och Pilli upp mig! Tyvärsh hann Pill inte var med så länge för hon skulle vidare och kämpa så duktigt på gymmet. Men jag och Lollo strosade runt ett braaaa tag tills vi hittat allt vi skulle ha med oss hem. Kom nu faktiskt på att det blidde hela två fikor på donken! Har dock inga kort på vår "glass och milkshake" -fika. Vi hann catcha up en hel del trots att vi spenderade i princip varenda minut tillsammans denna helg, hehe!

Nu mot kvällen tänkte jag kolla på gårdagens BB avsnitt men hann endast se ca 17 min då internet gaggade ihop sig, så jag bestämde mig för att plugga lite. Sagt och gjort skrev jag klart en hel uppsats! Gick sedan och meckade lite med kablarna (stoppade alltså i en sladd som satt löst..) och vipps så funkade internet igen! Så nu ska jag kolla klart på avsnittet.

GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: