Mimmi Kindstrand

Pill + Mimms = KRALL

Kategori: Allmänt



Vad ska man säga? Jag trivs i min bullmage, för att kag är en riktig bullmamma ♥ fast snart så, kommer vi båda ha kralliga playwoodskivor till magar!

Ännu en torsdag avcheckad! Hela dagens skolgång gick i princip ut på att kolla på film. Gjorde det på 2/3 lektioner. Den andra läste vi så det var chiiiiiiill. Efter skolan vart det dirrmode till SATS med min "playwoodskiva"-kompis. Köttade på med 45 min kondis och 60 min styrka. Träffade dessutom Victor som gick i vår klass i ettan. Åh herre, vad han har biffat på sig. Han gömde nog en playwoodskiva under tröjan....! Anyway, blidde en dusch och bastning. Sprang sedan iväg till jobbet med min älskade träningsvärk. När jag kom hem, väntade en megasmarrig pasta bolgonese på mig. Samt en godisskål och massa annat gott.
Nu tänkte jag kolla igenom lite BB avsnitt jag missat under veckan.
PUSS

Kommentarer

  • PLAYWOODSKIVE-KOMPIS säger:

    du skrev playwoodskiva tre gånger under ett inlägg..... HAHAH WE LIKE THE WORD!

    2012-03-29 | 21:55:04
    Bloggadress: http://kranghed.blogg.se/
  • du-vet-vem säger:

    HAHAHA playwoodskiva is the shit!

    2012-03-29 | 22:27:57

Kommentera inlägget här: