Mimmi Kindstrand

@pills place right now!

Kategori: Allmänt



Dagens låt!

Helluuuuuu! Dagen har vart helt underbar. Började med skolan och på lunchen drog jag, Pill & Lull med Martin och hans bil (cool killer med körkort btw) och hämtade upp lille Patrik i gullmars. Missade lite av historian men det gjorde ingenting då jag snabbt sveptes in i ämnet och pratade på för fullt! Efter skolan vart det c, massa prat, fik & shopping! Och det tackar jag Mickis, Lollo, Pill, Chrisseboii och Palmela (HAHA internt) för. Jag och Lollo fick sedan spriiiinga till bussen och åkte hem till mig och tog en macka och tjiiiillade galet. Drog till ica och köpte energidricks och Marabou frukt och mandel, mums. Vart upphämtade av extramamman Marie. Tog en sightseeing till vårt nyblivande hem (läs; Pills hem, hehehe) och nu är vi hos Pill. Assssssssssssoft! Ska käka, sen kanske vi ska träffa roliga boiis om dom inte bangar.
Aja höres när vi höres.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: