Mimmi Kindstrand

Sommarkläder ♥

Kategori: Allmänt

Men hallojsan! Dagen har vart bra i skolan, mycket "inget att göra" vart det idag.. Men avslutade fint med provet i historia som jag ska fortsätta med imorgon. Efter skolan dåra så drog jag Lolls och Pill till c och kollade lite i affärer. Jag hittade 2 linnen, bikinitrosa & shorts. Är supernöjd med mina inköp! Pillan drog och jag & Lolls köpte oss två paket jordgubbar var, hahaaaa mumma! Hade brist på roligheter så satte oss i en soffa i c och slog upp datan och tog oss en titt på gårdagens BB avsnitt. Nu är jag hemma och tänkte plugga... Åh, skulle absolut inte klara detta utan UM i öronen, hiii!

Här kommer bilder på mina inköp!



Ohlalala, nya kinitrosan.
(ursäkta för bilden.. och för allas trevnad och säkerhet sket jag i att lägga upp en bild på baksidan!)



Hela kinisättet, köpte bikiniöverdelen eller "BHn" för några veckor sen.



Röda shorts!<3



Röda shorts och ett utav linnena.



Närbild! Neon ska ju tydligen vara inne i sommar..



Det andra linnet, ascoooooool!



Diggade linnet så hårt att jag tog en mystur med den på dirrvan (som Pill skulle sagt). Hiii!

Bikinitrosa - H&M 99 kr
Shorts - H&M 99 kr
Linne x2 - Gina Tricot 79 kr st

PUSS

Kommentarer

  • din tjockis vän säger:

    SNIGGT. och vilken jävla midja du har, kul att gå bredvid dig på stranden. HEJDÅ

    2012-03-21 | 21:21:35
    Bloggadress: http://kranghed.blogg.se/
  • jag-är-tjockare-än-min-tjockizzvän säger:

    TACKZ! hihihi men gulleråååå ;* nejnej, HEJHEJ

    2012-03-21 | 21:39:14

Kommentera inlägget här: