Mimmi Kindstrand

Underbar Torsdag!

Kategori: Allmänt



Precis såhär glad är jag just nu och myser med min röda mjukisdräkt och lyssnar på grym jävla musik!

Har haft panik för två saker i min vardag! 1. Ligger så fittans mycket efter i plugget. 2. Äter onyttigheter som om det inte fanns en morgondag, toppen på moset så har jag inte gymmat på.... allt för många dar..! Men nu kan jag checka av lite halvt en sak, vilket är plugget! Har börjat beta av en hel del!
Bl.a pluggade jag efter skolan men åkte även till centrum och fick med mig brunpuder, concealer och rouge. Väl behövda och spenderade pengar! Fick i mig två cheese innan jag drog till jobbet. Där jag fick servera ännu mer cheese... Men inga sura miner för det! Ä L S K A R  mitt jobb mer än något, eller mitt jobb.. mina underbara mates på jobbet som gör det värt att stå ut dessa 4 timmar..!

Nog pratat om allt trams och gladheter, nu ska jag se BB reprisen och kanske mumsa på chokladen jag "råkade" köpa idag, fnizz......... blir även att lägga sig tidigt ikväll för imrn ska jag studera flitigt kl. 8.00 - taggarå!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: