Mimmi Kindstrand

3 knasiga saker som hänt de senaste dagarna.

Kategori: Allmänt

  1. När jag och Lollo var i stan så påpekade en "Hötorgets-ståndare" (en gubbe alltså) att jag hade ett sugmärke på min hals, vilket var Lollo's förtjänst, ingen annan ;) Anyways, varpå han tycker att han har rätten att säga "Vill du ha ett till på andra sidan (halsen)?" Åh herre gud, dö äckliga jävla gubbe.
  2. Samma dag som Hötorget händelsen så sitter jag och Lollo på tågen och en ung kille (vår ålder cirkus) kommer fram till Lollo och sträcker fram sin hand, för att hälsa. "Hej, hur ä' läget?" Så gick han. Helt random! Vi fick oss ett gott skratt iaf!
  3. När jag åkte från gymmet igår så tog jag min vanliga busstur. Men något som inte var helt vanligt var att en man typ sprang ner till dörren (brukar finnas trappor på vissa bussar, och ja, det gjorde det på denna buss) och väntar och väntar. När vi väl är framme där mannen skulle kliva av, så bah BAM! Han seriöst dödade sitt huvud i fönsterrutan. Typ, headbangade rutan. Såg så otroligt skevt ut och jag hörde några småtjejer skrata längst bak i bussen. Tro mig, jag skrattade också inombords. But at the same time, I felt very bad for him..
#3 helt onödiga "fakta" om vad som hänt de senaste dagarna, men random/kul/knas/chockerande, you name it.

Men nu ska jag ner till tvättis! Peace broooooooooooooes♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: