Mimmi Kindstrand

All by my self

Kategori: Allmänt



Nu har jag "äntligen" kommit hem. Köpte mig en vit brudorkidé hette det tydligen (asdyr...) och en fin choklad till mami, hon vart iaf glad! Hade lite kvällsfika för modern min. Och nu har jag vart ifrån min Amourina i 2,5 h och jag saknar redan ihjäl mig, på riktigt. Vi har sutit ihop nu sen förra fredagen. Sovit, shoppat, solat, ätit, åkt till skolan med varann t.o.m pluggat med varann! Men nu ikväll så hände det ofattbara... SK! men nej, serri, fett tråk. Anyways, jag tog mig ett mysigt bad. Hårinpackning, asniktsmask, rakade benen osv! Riktigt behövligt. Åh gosh. Saknar C, knas men true.

Detta vart ett konstigt inlägg men min hjärna i ganska ihopklibbad efter denna varma dag.
Det blir att sova nu, godnattissssss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: