Mimmi Kindstrand

Bättre humör - check!

Kategori: Allmänt



Back on track!

Såg verkligen inte framemot att jobba imorse (ville helst bara dö på denna dag) men det vände tvärt när jag fick höra att det var dubbelt betalt! + att solen lös som den aldrig gjort förr!! Vart dock lite besviken för att Johanni började jobba när jag slutade. Knas. Slutade 16 och tog mig iaf en jordgubbsshake och stack iväg till HC. Gick runt lite och avslutade med att köpa mig en ny BUS. Och hur trevlig var då inte han som jobbade där? Gav mig gratissaker osv, och riktigt pratglad. Mer sådana i butikerna! Sprang sedan ner till gymmet. 30 min crossfit, in/- ut- sida lår, armar, mage + 100 situps. Standard. Efter blidde det storhandling för "vuxna" -Mimmi. Kom hem vid 18.30 och maten stod redan på bordet. Tacoooos♥ Just i detta nuet, ligger jag och tar igen mig efter denna fullspäckade dag. Ska snart ta mig ner till solariumet. Sedan får jag se vart kvällen tar mig.
Ha en trevlans torsdag allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: