Mimmi Kindstrand

Gårdagen var awesome.

Kategori: Allmänt



En av alla bilder som togs i detta badkar, we löööv the bathtub!

Kan inte säga mer än att gårdagen var en av dom bästa gårdagar jag haft, haha. Alla fina vänner osv, DOCK som man brukar säga.. what happens @nattis place - stays @nattis place ;) Anyways, vi kom hem vid 3 men somnade vid 4, vaknade igen vid 8, kissade, somnade, vaknade 10, åt godis och toast. Trevlig morgon med roliga kisar, Lovisis och Angiiiie! Kom precis hem och smällde i mig allt jag kunde få tag på. Mamma, snäll som hon är, kom med ett stort glas cola. Made my day ♥ Nej usch, nu är jag alldeles för trött för att blogga. Jag gör ett inlägg med mååånga fler bilder från gårdagen.
puss

Kommentarer

  • Nattis <3 säger:

    Så jäääkla grym kväll! Tack för den <3

    2012-05-14 | 20:16:39
  • Mimmi säger:

    Tack själv finaste fina du! <3

    2012-05-14 | 21:00:05

Kommentera inlägget här: