Mimmi Kindstrand

Giving someone a second chance is like providing someone with another bullet after they missed shooting you the first time.

Kategori: Allmänt



Hemkommen och mättplätt i magen! Eftersom att vi var på museum och skansen idag, hade jag så gryhyhyhyyymt ont i fötterna! Och hade dessutom inga gymkläder med mig så skippade i gymmet idag. Kände dock att något behövdes köttas så att säga.. så jag gjorde mitt egna "hemmagym". Tog en fet karott (?) eller en grytgrej som väger bly, kanske är bly..? Haha nej ingen aning men hyfsat tung var den. Alltså så sprang jag runt med den i hela lägenheten och gjorde benböj. Sedan gjorde jag 100 situps. Och för att inte glömma, gick promenadsvägen hem till Lollo, fram och tillbaka. + allt gående i stan idag. Woatch.
Nog om allt detta, jag ska fortsätta tissla och tassla med småsaker här hemma.
Pussissss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: