Mimmi Kindstrand

Happy moment!

Kategori: Allmänt



Snodde bilden från Pillans blogg hihi.

Efter jobbet igår drog jag och Pill till stan och tog en fika på "Le Café" i sturegallerian. Sjukligt gott och mysigt! Vart sedan upphämtade av Mange & co. Tog en till fika bara 5 min ifrån, haha... Lagom snygga boiis vare ju där! Drule. Fick skjuts till gullmars och åkte hem till Pill och åt grillat, mumma! Senare mot kvällskvisten var det fest hos George! Askul, roliga människor, trevligt sällskap osv osv. Lite ironsikt, träffade en snygging. Tyckte han påminde om någon, tro som fan att han var sjuuuukligt lik snyggingen på Ica HAHA! Anyway, kom hem hyfsat tidigt, runt 1 skulle jag tro.
Idag, ska jag baske mig på äventyrsbad!!! :DD La familia + vänner. Måste fixa mig nu innan vi ska åka.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: