Mimmi Kindstrand

LMFAO

Kategori: Allmänt



Mina partydansarkåmpisarrrr!

Superjävlataggasbra dag! Drog in efter skolan till Grönan, tog ju typ bara hundrasjuelva år och dar. Fick dessutom stå en massa köer och sen stod vi i fel köer och sen stod vi i rätt och sen fel osv osv. Kom tillslut in! Köpte korv och REMMAR!<3 Sen fick jag, Lollo & Leon för oss att vi skulle åka katapulten. Sagt och gjort så satt vi i den helvetesmaskinen och vi alla skrek för kung och fosterland! Gissa OM vi var taggade för LMFAO sen?! Dansade arslet av oss kan jag lova er!! Sjukt mycket folk, så, nertrampad, ja sånt fick man helt enkelt räkna med. Vid 22 drog alla och då träffade vi på "Emilia" som inte hette Emilia men hon var borta och alla ropade på henne osv! Lagom kul haha. Drog iaf och mötte Pills på donken i slussen och glassade där ett tag. Kvällen slutade ganska, vad ska man säga..? Tvärt. Mja. Inte så kulkul men fick sällis av Leon hem för vi är ju tydligen grannar tyyyyyyp. Är nu hemma iaf och ska fan sova arslet av mig. Är så trött. Och fittont i halsen har man också. Brb, ta livet av mig.
God fucking natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: