Mimmi Kindstrand

Long time, no see!

Kategori: Allmänt



Men tjenare boiis and girls!

Har vart lite torr på bloggfronten, men det är bara för att jag har vart så grymt upptagen med att ha roligt som hänt. Jag börjar från söndagen då; jag och A slappade och hade det så skönt så. På kvällen var det BB final, tills Milou ringer ut oss då vi ska möta 2 härliga göteborgare. Var ute nån halvtimma men tröttnade rätt fort. Sedan ringer dom oss och vi drar ut och träffar dom en liiite längre stund, haha. Bestämde att vi hade en "dejt" dagen efter. På måndagen dåra så var det skola, sjuuuukt segt. Var mer frestande att ligga kavr i sängen med A.. Anyway, kort dag så jag och Lull drog till HC och köpte oss en varsin superdupermega god kaffechokladmilkshake♥ på ett mysigt café. Slutade med att strosa runt lite i affärer, och här med kan jag säga att jag är förälskad.. på riktigt förälskad, i 10-15(?) cm klackisar! Såååååååå snigga!! Iaf så åkte jag och Lull till Tyresö för att möta upp Amourina. Satt oss och prata en massa goja på hennes uteplats. Sen mötte vi Gustav. Vi bestämde då med Milou, Li & Malin att vi skulle dra ut och sätta oss på en äng. Sagt och gjort så var vi där en kvart senare. Vi mötte även upp göteborgarna. Ja, dom har faktiskt namn. Men dom har sagt så otroligt många namn denna helg så man blir ju snurrig! Men, Christan & Niklas heter dom. Anyways, vi hann umgås och mysa ett bra tag på denne äng innan vi tog oss hem vid 12 ish på natten. Trots att gångavståndet endast var max 5-10 min ifrån så var vi hemma starx innan 1 skulla jag kunna tro.

Det var allt som har hänt "sista delen av långhelgen"
pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: