Mimmi Kindstrand

Lördag

Kategori: Allmänt



Passande bild tills ikväll ellerrrrrr?
Detta fina lilla häfte slängdes på mig i går på lunchen, sprängfylld med en massa hjälpmedel till alkoholmissbruk... TACK Towe... ;)

Idag är det lördag, gissa vad man får göra då?! Äta godis och lyssna på fekkemusic, så det gör jag nu så där på morgonkvisten innan jobbet och t.o.m innan frukosten. Busig Mimmi. Idag är det iaf så att jag ska jobba. Sedan ska jag ta mig till Haninge c där Lollo möter upp mig så ska vi ta en kik på Gina (fick ett presentkort av Sara för 300kr) och förhoppningsvis få med mig nå fint tills ikväll! Sen blir det ehm till Lolls och göra vår + Pills kycklinggryta och bara tagga till Nattis 18 fest ikväll! Jag är taggad till 1000!

Nu vet ni vart jag håller hus, have a nice lördag everyone!

Btw, är sjuk som ett hus så lär ju kolapsa nånstans mitt i planeringen.. så vi ses på sjukan gubbs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: