Mimmi Kindstrand

Matkoma.

Kategori: Allmänt



Eller borde snarare säga "smörgåskoma". Skoldagen var både seg och gick undan. Usch, var verkligen inte alls taggad på skolan. Sen kan jag även tacka mina så kallade vänner som leker runt med en boll och det smäller till rakt i min nacke. Tack för ännu mer smärta äckelfan. Dessutom när man ber denne att sluta får man till svar "Nej, tänker jag inte" Hat till dig. Seriöst. Skönt då att få gymma av sig dirrmode efter skolan. Crossfit 25 min, sedan in- och utsida lår, armar + mage. Anyways, är bara lite småarg för övrigt. Känner att jag ska hämta min B&J nu och kolla på BB. Japp så får det bli. Hoppas jag kan få nå plugg gjort efter detta då också.
peace motherfuckahh

Kommentarer

  • Patti Patti säger:

    Mimmi då.. inte vara så hatisk mot oss.. vi är killar vi menar ju inget elakt det var ju inte direkt med meningen ju.. "(

    2012-05-14 | 21:08:57
  • Mimsi Mimsi säger:

    HAHA men gulle, det var absolut inget mot dig. "Hatar" bara Chrisse en gnutta :)

    2012-05-14 | 21:14:44
  • Patti Patti säger:

    oki va bra, vart orolig ett tag! ")

    2012-05-14 | 21:42:30
  • Mimsi Mimsi säger:

    Hahah don't be, my friend!

    2012-05-14 | 21:43:30

Kommentera inlägget här: