Mimmi Kindstrand

Melodifestivalen

Kategori: Allmänt



Fan vad kueeeel! På svenskan skulle vi göra om en "shlagerlåt" och min grupp, jag-Linn-Mickis, valde såklart superhitten Sean Banan -låten. Vi hade ca 4-5 grupper i klassen så vi fick höra lite roliga bidrag ;) Låten förövrigt, skulle handla om sommar och innehålla namnet/ordet Bellman. Såååå poetiskt.. (patetiskt, HAHA skoja)
Här var iaf vårt bidrag;

Röka, kröka, pöka på, här glider Bellman in
Röka, kröka, pöka på, här glider Bellman in
Här finns det sol och bad, öl och dricka, jag fick hicka
Väder efter kläder, ohaaa
Haschen i glassen, ohaaa
Hemma finns det bara sill, å med potatis tiiiiill



 

Fantastiskt! Men nu ska jag skriva lite fusklappar till provet på måndag, tro det eller ej, men Gunnar min lärare var denne som sa att vi skulle göra detta, såattheeeeee..
pussis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: